22 Ekim 2011 Cumartesi

Yarın İkinci Çekiliş!


İlk çekilişime göstermiş olduğunuz yoğun ilginin vermiş olduğu heyecanla çok geçmeden ikinci çekilişi
yapmak istedim.Çekiliş hediyesi ve şartlar yarın gün içinde blogda yayınlanmış olacak.
Ancak henüz hediyenin ne olacağına karar veremedim :) Kafamda bir sürü şey var,hepsini vermek istiyorum ama bir tane seçmek zorunda olduğumu biliyorum. Sırf bu yüzden daha fazla hediye çekilişi yapma planları içerisindeyim ve o yüzden bir tanesi yarın geliyor!
Takipte kalın, sevgiler! :)

3 yorum:

yeliz'in dünyasındaki herşey dedi ki...

dilerim bu sefer şanslı kişi ben olurum:)
yelizin pasta dünyası
wwçpastaperisii.blospot.com

chica dedi ki...

Heyecanla bekliyoruz o zamann :)

Unknown dedi ki...

merhaba süper bir hediye,bu arada blog ve sayfanıza bayıldım..umarım şansım bol olur
blog ve sayfayı izlemeye aldım
http://www.cilgineltiler.com/2011/10/melexy-ve-harika-hediyesi.html
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002508920469
parmakkurabiye@gmail.com
nihan keçeci tali