18 Ekim 2011 Salı

''Bridal Collection'' Yakında Sizlerle...



Melexy.com'un çok yakında sizlerle buluşturacağı bir koleksiyon...
Bu koleksiyonda gelinliği tamamlayacak en şık modelleri bulabilirsiniz.



Tamamı pırlanta tasarımlarından oluşan zengin model çeşitleri ve piyasadan çok çok daha hesaplı fiyatlarıyla göz doldururken,cep boşaltmayacak :)

Bu şık modellerin pırlantalarını isterseniz bilgi@melexy.com'dan bize ulaşabilir,"HRD Diamond Academy" mezunu Pırlanta Uzmanı'mızdan her konuda bilgi alabilirsiniz.


Siz sadece seçiminizi yapın ve siparişinizi verin.Kolyeler ve küpeler aynı gün,yüzükler ise parmak ölçünüze göre 2-3 gün içerisinde kargoya verilir.
 
Bu sevimli ve Mmmis kokulu  paketlerle size ulaşır ;)

Takınız bol olsun...

2 yorum:

bırtutamkekik dedi ki...

ne hoş bir dilek bu...
takınız bol olsun:)))
bir bayan olarak sayfanıza bittim..
seve seve izleyiciniz oldum hemen..
bende sizi bekliyorum sayfama..
kucak dolusu sevgilerimle....
:)

MELEXY dedi ki...

çok çok çok teşekkür ederim :)
Bende sayfanıza bayıldım ve hemen izleyiciniz oldum.. :)

sevgiler..