9 Ekim 2011 Pazar

Veeee Kazanan Belli Olduuu!


Öncelikle  çekilişe katılan herkese çoook teşekkürler. Gönül isterdi ki hepinize hediyeler verelim ama malesef bir kişi hak kazandı ve bu güzel çınar kolye sahibini bulduuu.Sihirli Kokosh blogunun sahibesi YASEMİN TOPUZ bu çekilişin şanslısı oldu :)
 Kazanamayanlar üzülmesin katılımın yüksek olması nedeniyle yepyeni hediyeler ile çok uzun sürmeden yeni çekilişlerimiz devam edecek...
Sevgili Yasemin'i tebrik ederim. Şans bu sefer ona güldü :)
İyi günlerde kullanman dileğiyle...:)

11 yorum:

ftm_hkn1635 dedi ki...

of yaaaaaaaaa tebrikler

MELEXY dedi ki...

üzülmek yoook,çekilişler devam edecek :)

Adsız dedi ki...

tebrikler..

şehriban dedi ki...

kazanan arkadaşı tebrik ediyorum. ve güzel hediyeli bir kampanyayı daha bekliyorum. teşekkürler.

uzmanamator dedi ki...

tebrikler güzel günlerde kullansın inşallah

Adsız dedi ki...

bana şans hiç gülmedi ki zaten kazanan arkadaşı tebrik ederim
Gülşah UZUN

KelebekGibi dedi ki...

Tebrik ediyorum arkadasi, güle güle kullansin :)

chica dedi ki...

Tebrik ederimm.

What's Next dedi ki...

tebrikler kazanan arkadaşaa!
bende de minik bir çekiliş var, hepinizi beklerim :)

http://edankb.blogspot.com/2011/10/ilk-cekilisim-my-first-giveaway.html

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Tebrikler ozaman :)

ESRA dedi ki...

tühhh yeni gördüm blogunu kaçırdık hediyeyi;) ehehe
banada gelll;)
http://editorist1783.blogspot.com/