30 Aralık 2012 Pazar

Bu Post Bol Miktarda Yeniyıl Ruhu İçermektedir


Evet,başlıkta da belirttiğim gibi bu postta bol miktarda yeniyıl ruhu var.Yeniyıl deyince benim gözümde ilk olarak rengarenk ışıklandırmalar,süslemeler,çam ağaçları,noel babalar canlanıyor. Ve ben o süslemelere,ışıklandırmalara o kadar bayılıyorum ki! Kimin hoşuna gitmez ki böylesine insana huzur veren,iç açıcı,renkli ışıklarla yapılan süslemeler...
Gelelim 2012'nin özetine. Koskoca bir seneyi daha geride bıraktık. Kimisi için acısıyla,kimisi için tatlısıyla geçti gitti. Şöyle bi geriye dönüp bakarsak 2012'de kısaca neler yaşandığına: Gangnam stylelar mı dersin,oğlum bak git geyiği ,mayaların 21 aralık saçmalıkları ve daha birçok fazlası...Ben şahsım adına 2012 den memnun ayrılıyorum :) Benim için güzel geçtiğini düşünüyorum ve 2013'ten daha da umutluyum...Umarım herkesin 2013 ü bol gülücüklü,sağlıklı,paralı,huzurlu,aşklı,mutlu geçer.Dilerim herkes istediği kıyafetlere,istediği kariyere,istediği eşe,istediği eve,arabaya sahip olur :)
Bi de sizlerle paylaşmak istediğim küçük ama ilginç bir tespit var: 2013 yılı, 1987'den bu yana rakamları farklı ilk yıl olacakmış :)
Peki sizin 2013'ten beklentileriniz nelerr?? Paylaşırsanız çok memnun olurum...
Şimdi de sizi bol fotoğraflı postla başbaşa bırakıyorum.











 





  HERKESE İYİ SENELEEER  :)))


Hiç yorum yok: